Vil du med på Moola?

Velkommen til MOOLA - Information & inspiration
til en sund krop, et balanceret sind og en smuk sjæl.

Alternativ behandling - Artikler og events,samt oversigt over alternative behandlere
moola.dk det alternative univers

Handelsbetingelser

Betingelser

Betalingen posteres på dine kontoudtog som “Moola”, Betalingen foregår over en SSL-krypteret forbindelse. Betalingen er godkendt af Nets (tidligere kendt under navnet PBS). Du køber ydelsen af Moola I/S, Værkstedsgården 8, Albertslund CVR 35907300. Der er i prisen ikke inkluderet eventuelt betalings- og kortgebyr. 

Accept af abonnementsbetingelser 

Ved din tilmelding bekræfter du, at du er minimum 18 år, og du accepterer, at Moola I/S må trække det aftalte beløb periodevis i overensstemmelse med det valgte produkt. Når du køber abonnement, fornyer vi det automatisk, indtil du melder dig fra her på sitet. Ved tilmelding modtager du en kvittering på mail for dit køb. 

Moola Abonnement

Når du køber et Moola medlemskab (abonnement) er der to abonnements muligheder. Du kan vælge at købe et månedligt abonnement hvor der hver månede bliver trukket et lille beløb eller du kan vælge at købe et års abonnement der kun trækker et beløb en gang om året. Gældende for begge abonnements former er at medlemsskabet kører indtil du selv opsiger dette (skriftligt til moola.dk)

Opsigelse af abonnement

Du kan til enhver tid opsige dit løbende abonnement. I så fald vil der ikke blive hævet penge fra 
abonnementet mere. Opsigelsen påvirker ikke den periode som du allerede har betalt for. Abonnementet kan til en hver tid opsiges, og opsigelsen træder i kraft ved udgangen af den måned det opsiges. Opsigelsen skal ske skriftligt til salg(at)moola.dk

Kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold

Indmeldelsen er bindende til abonnementet opsiges. Kortholder er forpligtet til at betale det fulde beløb for første abonnementsperiode og efterfølgende abonnementshævninger, med mindre abonnementet i mellemtiden er opsagt, jf. ovenstående regler for opsigelse.

Procedure for abonnementshævning

Det løbende abonnement bliver fornyet hver den sidste fredag i måneden hvis du har valgt månedlig betaling. Hvis du starter dit abonnement på et opstartstilbud eller kampagne, vil der efter tilbuddets udløb fortløbende blive trukket det beløb, du har bundet dig til. Ved første hævning af et abonnement reserveres et lille beløb på dit betalingskort svarende til én enhed i den pågældende valuta for at verificere, om de indtastede kortoplysninger er korrekte. Dette beløb hæves ikke, men reserveres kun i en kort periode. Hver gang når der hæves det godkendte beløb vil du modtage en emailkvittering.

Fortrydelsesret

Til dit abonnementskøb er knyttet den lovbestemte fortrydelsesret på 14 dage. Du tager dit abonnement/din serviceydelse i brug i samme øjeblik du gennemfører købet på moola.dk. Ønsker du at udnytte fortrydelsesretten, skal du inden for 14 kontakte kundeservice (kontakt@moola.dk) for at informere, at du har fortrudt dit køb. Da du har indgået en aftale om et abonnement, er der kun fortrydelsesret ved aftalens indgåelse og ikke i forbindelse med den løbende betaling.

Procedure for fornyelse og sletning af kortnummer

Bliver dit kort lukket, fordi du har fået et nyt eller af anden årsag, vil din betaling ikke kunne gennemføres og dit abonnement vil blive deaktiveret, indtil betalingen kan gennemføres. Fejler en betaling, kontakter vi dig og du får du automatisk mulighed for at opdatere dine kortoplysninger.

Indhold af abonnement

Et abonnement giver adgang til en række fordele, som ellers ikke er tilgængelige på moola.dk. Moola I/S forbeholder sig ret til at ændre indholdet af et abonnement uden varsel, i særdeleshed udvalget af features, der kun er tilgængelige for abonnement. En sådan ændring påvirker ikke abonnementsbetingelserne.

Kontakt os her

Moola
Værkstedsgården 8, Albertslund
Tlf. 61 33 03 25
Email: info(at)moola.dk
CVR-nr.: 35907300
Google+

Nyhedsbrev

Gode tilbud og arrangementer

Følg MOOLA på Facebook
Følg MOOLA på Google+